MENU

Kariéra

 KEY ACCOUNT MANAGERA (KAM)

Náplň práce? Úkolem KAM je vyřizování požadavků klíčových zákazníků v sídle společnosti - Pardubice, Černá za Bory. Možnost občasných služebních cest k zákazníkům, komunikace s klienty, nutnost plné zodpovědnosti za komunikaci a celkovou obchodní spolupráci s klíčovými zákazníky.

Jak si představujeme ideálního kandidáta? Nadšení pro obchodní činnost a praxi v ní, min. ÚS vzdělání, dobrá znalost práce na PC, ŘP sk. B, aktivní a pozitivní přístup, samostatnost a spolehlivost, smysl pro spolupráci v týmu, ochotu učit se a rozvíjet se, zodpovědný přístup k zákazníkům, dodavatelům, kolegům. Praxe a znalost v sortimentu ochranných pracovních pomůcek výhodou.

Co nabízíme? Perspektivní zaměstnání s možností osobního růstu, prostředí moderního fungujícího obchodního střediska, zajištěné stravování, penzijní připojištění po roce trvání pracovního poměru, pracovní poměr na dobu určitou jednoho roku s možností prodloužení na neurčito.